علیپوریان: در مسابقات جهانی والیبال نشسته 2 هدف داریم

علیپوریان: در مسابقات جهانی والیبال نشسته 2 هدف داریم
Rate this post
ورزشی

داوود علیپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص شرایط تیم ملی والیبال نشسته در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان در چین اظهار داشت: این مسابقات از دو جهت اهمیت دارد؛ اول اینکه رنکینگ‌مان پایین آمده و باید به صدر برگردیم. دوم هم سهمیه را پارالمپیک 2028 بگیریم و خیال خودمان را راحت کنیم. آمادگی‌مان بد نیست. هنوز آن چیزی که فکر می‌کنیم، نشده، اما باید به حد مطلوب برسد. در چین هم فرصت کوتاهی داریم و فکر می‌کنم همه چیز تا لحظه شروع مسابقات خوب شود.

وی درباره عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی در سال‌های اخیر در خارج از ایران و تأثیر آن بر روی تیم ملی گفت: بازی تدارکاتی برای کسی که تازه اضافه شده و حتی برای ما که قدیمی‌تر هستیم، واجب است. به هر حال نسل تیم ملی در حال تغییر است و نسل جدید باید در همین دیدارهای تدارکاتی تجربه پیدا کند. نمی‌توانیم یکسره در اینجا با خودمان تمرین و بازی کنیم و بگوییم که آماده‌ایم. این بهترین فرصت بود که مسابقه  تدارکاتی داشته باشیم. شرایط کشور هم سخت بود ولی با همه این حال نمی‌توان توجیه کرد. می‌شد بازی تدارکاتی گذاشت. ان‌شاءالله برای 2028 لس‌آنجلس که دو سال فرصت داریم، این تدارکات انجام شود که در آن زمان درگیر چنین مسائلی نباشیم و این گلایه‌ها نشود.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته درباره هدف‌گذاری این تیم در چین و تلاش برای تکرار قهرمانی عنوان کرد: درباره اینکه می‌رویم و حتماً قهرمان می‌شویم، هیچ قولی نمی‌توان داد، اما هدف این است. هیچ تضمینی برای قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم آن چیزی که در ذهن‌مان است، انجام شود. ان‌شاءالله که بعد از این همه سختی که مردم کشیدند، بتوانیم دل‌شان را با این قهرمانی شاد کنیم.

علیپوریان درباره بالا بودن توقع از تیم ملی یادآور شد: مردم ما والیبال نشسته را اینگونه می‌شناسند. ما هم سعی کرده‌ایم چیزی که در ذهن مردم است، خراب نشود. ان‌شاءالله با دعای مردم و زحمات بازیکنان و کادر فنی و مسئولان این عنوان دوباره به مردم اهدا شود.

انتهای پیام/

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =