نکوداشت گلاب آدینه در تماشاخانه ملک برگزار شد

نکوداشت گلاب آدینه در تماشاخانه ملک برگزار شد
Rate this post

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مدیریت تماشاخانه ملک آیین نکوداشتی برای گلاب آدینه نویسنده، کارگردان و بازیگر به بهانه اجرای نمایش «جشنواره الفبا» شامگاه روز یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این آیین نکوداشت که پس از پایان اجرای این اثر نمایشی انجام شد، از سوی عماد عامری رییس هیئت مدیره، امیرسپهر تقی‌لو مدیریت تماشاخانه ملک، هدایایی به رسم یادبود به همراه یک قاب عکس از این هنرمند در اجرای نمایش «جشنواره الفبا» به گلاب آدینه اهدا شد.

احترام برومند هنرمند باسابقه کشورمان که به عنوان مهمان ویژه این اجرا در سالن حضور پیدا کرده بود، در پایان برگزاری نکوداشت گلاب آدینه با ستایش از این هنرمند به دغدغه‌مند بودن این هنرمند در سال‌های فعالیتش اشاره کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =