برای ستاره رئال مشتری جدید پیدا شد!
به گزارش “ورزش سه”، باوجود آنکه اندریک، ستاره جوان خط حمله رئال مادرید در این فصل دقایق نسبتا زیادی را در ترکیب شاگردان کارلو آنچلوتی به میدان رفته اما شایعاتی مبنی بر علاقه زیاد باشگاه رئال به جدایی قرضی او در ژانویه به گوش میرسد.
اندریک تا اینجای فصل در ۱۰ بازی موفق به ثبت دو گل برای رئال شده اما تاکنون هرگز به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اصلی به میدان نرفته است. به همین دلیل گفته میشود باشگاه رئال پیشنهادات مبنی بر انتقال قرضی او در زمستان را بررسی میکند.
طبق گزارش روزنامه اسپورت اسپانیا، بعد از تاتنهام، ساوتهمپتون جدیدترین تیمی است که این روزها شرایط جذب قرضی اندریک از رئال مادرید را بررسی میکند و برای فرار از سقوط دوباره به چمپیونشیپ امیدوار به جذب اندریک هستند.
ضمن آنکه این روزنامه همچنین مدعی شد که رم با هدایت کلودیو رانیری نیز علاقهمند به خرید قرضی اندریک در نیم فصل است و رئال وایادولید در حال حاضر تنها تیم اسپانیایی خواهان اندریک است که امکان باقی ماندن او در لالیگا را حفظ میکند.
اخبار ورزشی مرتبط:
صنعت سلامت

ایران در جنگ کریدورها عقب مانده است / رتبه لجستیکی کشور از ۶۴ به ۱۲۳ سقوط کرد
دبیر کارگروه زنجیره تأمین ستاد ویژه اقتصادی اتاق ایران با تأکید بر ضرورت تنوعبخشی به کریدورهای ارتباطی کشور، گفت: اقتصاد ایران وابستگی بالایی به آبراههای جنوبی دارد و تداوم این وضعیت، تجارت خارجی کشور را در برابر بحرانها و تنشهای منطقهای آسیبپذیر کرده است.

