خبر خوش درباره واریز وام مسکن اعلام شد + جزئیات
-
قرارداد تسهیلاتی نهضت ملی مسکن
-
اقدامات بانک مسکن در راستای تسهیل خانهدار شدن مردم
فهرست محتوا
علی خورسندیان با تاکید بر تعهد عمیق این بانک به ایفای نقش محوری در تحقق اهداف کلان دولت در حوزه مسکن، اظهار کرد: بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تا تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۴، بالغ بر ۱۳۳ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به منظور ساخت ۳۷۵ هزار و ۴۷۲ واحد مسکونی در قالب ۵۶ هزار و ۳۹۵ پروژه پرداخت کرده است.
قرارداد تسهیلاتی نهضت ملی مسکن
وی یادآور شد: از آغاز طرح تاکنون، ۳۸۱ هزار و ۴۱۰ فقره قرارداد تسهیلاتی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۹ هزار میلیارد تومان در شعب این بانک امضاشده است. این دستاورد، مرهون پایبندی به اصول کارشناسی، پرداخت مرحلهای تسهیلات و تجربه ارزشمند کارکنان بانک تخصصی مسکن در اجرای طرحهای بزرگ ملی است.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۱۸ هزار و ۸۷۴ واحد مسکونی در قالب فروش اقساطی به متقاضیان تحویل شود. معتقدیم با تکمیل سریعتر واحدها، هم چرخه تأمین مالی طرح تداوم مییابد و هم اعتماد و امید متقاضیان بیش از پیش تقویت خواهد شد.
وی به سیاست اخیر بانک مرکزی در خصوص اعطای تسهیلات متمم تا سقف ۶۵۰ میلیون تومان برای پروژههای با پیشرفت بالای ۷۵ درصد اشاره کرد و گفت: علیرغم محدودیت منابع و ناترازی بانک مسکن، این تسهیلات به ویژه به پروژههای با پیشرفت بالا تزریق خواهد شد تا مسیر تکمیل واحدها هموارتر شود.
اقدامات بانک مسکن در راستای تسهیل خانهدار شدن مردم
مدیرعامل بانک مسکن در بیان اقدامات بانک مسکن در راستای تسهیل خانهدار شدن مردم، به کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی از ۲۳ به ۱۸ درصد و همچنین پلکانی شدن اقساط طرح نهضت ملی مسکن در پروژههای حمایتی اشاره کرد و گفت: این اقدامات در جهت تسهیل شرایط برای متقاضیان و کاهش فشار مالی بر خانوارها صورت گرفته است.
خورسندیان افزود: بانک مسکن از ابتدای دوره فعالیت دولت چهاردهم تاکنون، نسبت به تزریق بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان به پروژههای طرح نهضت ملی مسکن متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژهها و همچنین تحویل حدود ۷۵ هزار واحد مسکونی به متقاضیان اقدام کرده است. بانک مسکن نه تنها یک نهاد مالی، بلکه بازوی اجرایی دولت در مسیر توسعه عدالت اجتماعی و خانهدار کردن اقشار فاقد مسکن است.
منبع:
تسنیم
-
گسترش نیوز
-
اقتصاد -
خبر خوش درباره واریز وام مسکن اعلام شد + جزئیات -
بانک و بیمه -
خبر خوش درباره واریز وام مسکن اعلام شد + جزئیات
کدخبر:
359438
سارا سمیع شمس

پایگاه خبری گسترش نیوز یک خبرگزاری وابسته به موسسه فرهنگی مطبوعاتی گسترش صنعت معدن و تجارت میباشد که با شعار با ما سبک زندگی اقتصادی را گسترش دهید، آغاز بکار کرده است. پس از تشکیل موسسه فرهنگی مطبوعاتی صمت، تلاشهای بسیاری جهت راهاندازی این خبرگزاری به صورت خصوصی صورت پذیرفت. مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی گسترش صنعت معدن و تجارت، در تاریخ یک اردیبهشت سال 1394 به شماره ثبت 35854 و شناسه ملی 14004862024 به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی این موسسه در تهران- خیابان قایم مقام فراهانی- جنب کلینیک تهران- کوچه آزادگان - پلاک 26 واقع شده است. صاحب امتیاز گسترش نیوز را موسسه فرهنگی مطبوعاتی گسترش صنعت معدن و تجارت میباشد. مدیر مسئول این پایگاه خبری و موسسه فرهنگی مطبوعاتی صمت نیز ناصر بزرگمهر بوده، مسئولیت سردبیری گسترش نیوز برعهده میلاد محمدی گذاشته شده است. شروین اُشیدری به عنوان معاون سردبیر در این مجموعه فعالیت میکند و دبیر بخش گزارش نیز مجتبی اسکندری میباشد. گسترش نیوز خود را موظف کرده است تا اصول اجتماعی و ملی بیان شده در میثاق نامه خود را اجرا نماید. این اصول عبارتند از: التزام عملی به قانون اساسی بهعنوان منشور ملی، بر اساس تکلیف امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از ارزشهای دینی، انقلابی، اخلاق اسلامی و هنجارهای عمومی، احترام به اصول دینی، اعتقادات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی و پرهیز از هرگونه تحریک قومیت ها، اقلیتهای دینی و مذهبی، پرهیز از انتشار هرگونه محتوای مبتذل و مستهجن و صحنههای خشن که موجب مخدوش شدن بهداشت روانی جامعه یا نادیده گرفتن کرامت انسانی گردد، انتشار سریع و به موقع مشکلات جامعه و پرهیز از ملاحظاتی که منجر به خود سانسوری میشود. میثاق نامه گسترش نیوز در رابطه با محتوای رسانه نیز شامل بندهای مختلف میباشد. سرلوحه کار قرار دادن راستگویی و نقل صحیح و دقیق اخباراقتصادی به عنوان نخستین اصل حرفهای، امتناع از انتشار اخباری که منبع آنها مشخص و معتبر نباشد و اعتقاد بر آنکه منبعی که حتی با رعایت اصل محفوظ ماندن هویتش توسط رسانه، باز هم مسئولیت خبری را که در اختیار رسانه قرار میدهد، نمیپذیرد قابل اتکا و اعتماد نیست، خبر را از تحلیل و تفسیر آن جدا کرده و در نگارش بهگونهای عمل شود که مخاطب، متوجه تمایز این دو گونه بشود، تفکیک آگهی و رپرتاژ آگهی صریحا از مطالب و محتوای رسانه، الزام به درج نام منبع و یا پدیدآورنده در نقل هرگونه محتوا، خودداری از کاربرد حروف اختصاری برای اشخاص و سایر شیوههای مشابه در کنار نشانیدادن به نحوی که بر همان اشخاص، تعین پیدا کند در مواردی که به دلیل موانع و یا ملاحظات اخلاقی و یا حقوقی نام بردن از اشخاص محدودیت دارد و پرهیز در انتشار اخبار و تحلیلها ضمن رعایت انصاف، از سیاه نمایی و یأسآفرینی از جمله اصول گسترش نیوز در محتوای رسانه ای می باشد. گسترش نیوز خود را موظف میداند تا در راستای ایفای اصول رفتار رسانهای پایبند به قوانین و اخلاق باشد. بنابراین گسترش نیوز خود را موظف میداند تا در صورتی که در نقل خبر و انتشار آن دچار اشتباه شوند، صراحتا و از طریق رسانه، از مخاطبان و آسیبدیدگان از خطای خودمان عذرخواهی نماید. به منظور کسب خبر، خود و رسانه خود را معرفی کند و بهصورت مخفیانه از دستگاههای ضبط صدا و تصویر و ویدئو استفاده ننماید. از ایراد اتهام، اهانت و نشر مطلب کذب علیه رسانههای قانونی به ویژه امضاکنندگان این میثاق، پرهیز نماید و انتقادات خود را طبق دستور قرآنی"و جادلهم بالتی هی احسن" مطرح کند. برای انجام مصاحبه با هرکس از او اجازه گرفته و در صورتی که بخواهد پیش از انتشار مصاحبه خود را بازبینی کند این حق را برای او محفوظ دانسته و به خواست او عمل نماید. گسترش نیوز حریم خصوصی افراد را محترم میشمارد و اسرار زندگی دیگران را فاش نمی کند. متوجه حقوق کمتوانان، آسیبدیدگان، متهمان و حتی مجرمان بوده و در مصاحبه یا گرفتن عکس از آنها به اجازه از خودشان بسنده نمی کند و به اصولی فراتر از آن پایبند است و در نشر محتوای مرتبط با آنان کرامت انسانیشان در حال و آینده را مورد توجه قرار می دهد. حقوق کودکان را محترم شمرده و از انتشار مصاحبه، تصویر و فیلم کودکان در حالات غیرمتعارف، آرایش کرده و غیرمنتاسب با شخصیت کودکی و ناسازگار با حفظ کرامت انسانی آنان در حال و آینده خودداری می نماید و همینطور از شناساندن کودکانی که مورد آزار و سوء استفاده قرار گرفتهاند از طریق انتشار نام و تصویر آنان خودداری می کند. در رابطه با رفتار سازمانی نیز یک سری اصول و قواعد در میثاق نامه این خبرگزاری ذکر شده است. گسترش نیوز حمایت از شأن و کرامت خبرنگاران رسانه متبوع خود را وظیفه خود می داند و حقوق مادی و معنوی آنان از جمله در امور بیمه تأمین اجتماعی، دفاع در محاکم قضایی و غیر آن رعایت می کند. همچنین در لیست بیمه خود برای همکاران تحریریه از سمتهای غیرِ روزنامهن گارانه استفاده نمیکند. در هنگام جذب و به کارگیری همکاران تمام وقت، به ویژه اگر در یکی از رسانههای عضو میثاق، مشغول به کار باشند، صرفا پس از تسویه حساب و اظهار رضایت مدیر رسانه محل اشتغال قبلی، آنان را برای همکاری میپذیرد. برای پیشگیری از تطمیع رسانه و روزنامه نگاران، دریافت هدیه غیرمتعارف از سازمانها و اشخاص را امری ناپسند میداند و به هیچ وجه چنین هدیههایی را نمی پذیرد و همکاران خود را هم از پذیرش چنین هدایایی منع می نماید. میزان هدیه متعارف را شورای داوری در ابتدای هر سال اعلام میکند. گسترش نیوز صراحتا وابستگیهای مالی و تشکیلاتی و گرایشهای خود را رسما اعلام می کند و مناسبات مالی خود با وابستگان اشاره شده و حامیان خود را به طور آشکار و شفاف اعلام می نماید. صنعت معدن، تجارت، اقتصاد، فرهنگ، جامعه، ورزش، سیاست و چندرسانهای بخشهای اصلی تحت پوشش خبری گسترش نیوز میباشد. صنعت معدن با زیرحوزههای؛ صنعت، معدن، گسترش نیوز قیمت خودرو، انرژی، تجارت با زیرحوزه؛ اصناف، کسب و کار، نمایشگاه و گردشگری، اقتصاد با زیرحوزه؛ بانک و بیمه، بورس، گسترش نیوز مسکن، فرهنگ با زیرحوزه؛ سینما و تلویزیون، موسیقی و آموزشی، جامعه با زیرحوزه؛ سبک زندگی، حوادث، فناوری و شهری، ورزش با زیرحوزه؛ فوتبال، منهای فوتبال، سیاست با زیرحوزه؛ سیاست داخلی و سیاست بین الملل، چندرسانهای با زیرحوزه؛ عکس، صوت، فیلم، اینفوگرافی و کاریکاتور از جمله زمینههای فعالیت گسترش نیوز است. در بخشهای مختلف این پایگاه خبری جهت دسترسی سریعتر میتوان، پربازدید سیاست، پربازدید بانک و بیمه مثل گسترش نیوز سهام عدالت، پربازدید فیلم، پربازدید خودرو، پیشنهاد سردبیر و گزارش ویژه را مشاهده نمایید. به منظور ثبت تبلیغات و یا ارائه نظرات درباره گسترش نیوز میتوان از شماره تماس ۸۲۱۹۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۱۴ استفاده نمود. همچنین گسترش نیوز را به راحتی با آیدی gostareshnews@ در شبکههای اجتماعی مانند آپارات، یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام و توییتر پیدا کرد. متوسط بازدید روزانه سایت گسترش نیوز 120 هزار مخاطب بوده و در جایگاه 372 ایران در رنک بندی الکسا و 7908 جهان قرار دارد.
اخبار ورزشی مرتبط:
صنعت سلامت

«روتا» و یک رونمایی که همه را در نمایشگاه صنعت پخش غافلگیر کرد
نمایشگاه صنعت پخش ایران مثل همیشه شلوغ بود، اما در غرفه روتا برخلاف بسیاری از دیگر غرفهها، در کنار بروشور و بنر، یک نمایشگر بزرگ وسط غرفه بود که روی آن نقشهای با دهها بخشبندی از مقصدها که هر کدام به یک ناوگان اختصاص داده شده بود، دیده میشد. هر چند لحظه یکبار، نقاط جابهجا میشدند، مسیرها تغییر میکردند و زمان تحویلها بهروزرسانی میشدند.