رسمی: حسینینسب روی نیمکت تیم بحران زده
به گزارش “ورزش سه”، با تصمیم مدیران باشگاه شهرداری آستارا مهدی حسینینسب به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و با عقد قرارداد رسمی هدایت آنها را برعهده گرفت.
سرمربی جدید شهرداری بندر آستارا تجربه مربیگری در تیمهای پرسپولیس، راهآهن و ملوان و سرمربیگری شاهین بوشهر را در کارنامه دارد.
همچنین مقصود چند پیشکسوت فوتبال گیلان به عنوان مربی دروازهبانان و محمد امیری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم شهرداری بندر آستارا را تشکیل خواهند داد.
شهرداری آستارا که تا پیش از این قاسم دهنوی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت، تا پایان هفته بیستوچهارم لیگ یک تنها با ۸ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد و برای بقا در این مسابقات کار بسیار سختی در پیش دارد.
اخبار ورزشی مرتبط:
صنعت سلامت

۳ ماه انتظار برای تخصیص ارز/ بازار موبایل به لبه پرتگاه رسید
سه ماه بلاتکلیفی در تخصیص ارز، بازار موبایل را به وضعیت هشدار رسانده است. کارشناسان معتقدند دولت برای خروج از این بنبست، باید استراتژی حمایت از تولید را از حالت شعار خارج کند.



