لیگ برتر فوتسال/ مس سونگون دوم شد؛ احمد عباسی آقای گل
پایگاه خبری فوتبالی- مس سونگون ورزقان عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کرد.
به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتسال 1403 عصر امروز (جمعه) با برگزاری پنج دیدار پایانی هفته بیستوششم خاتمه یافت که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:
فرشآرای مشهد 2 – پالایش نفت اصفهان 6
مس سونگون 7 – شهرداری ساوه یک
گهر زمین سیرجان 3 – سفیر گفتمان تهران یک
سنایچ ساوه 4 – فولاد زرند ایرانیان 2
فولاد هرمزگان یک – کراپ الوند یک
مس سونگون با کسب 58 امتیاز، فصل را در رتبه دوم به پایان رساند و گهر زمین با 57 امتیاز، در جایگاه سوم ایستاد. پیشتر قهرمانی گیتیپسند و سقوط کلینیک ایرانیان قم و فرشآرا به لیگ دسته اول قطعی شده است.
سعید احمد عباسی بهترین بازیکن فوتسال آسیا نیز با 21 گل زده، آقای گل لیگ برتر شد.
اخبار ورزشی مرتبط:
صنعت سلامت

چشمانداز صادرات نفت با تعلیق ۶۰ روزه تحریمها | درآمدهای نفتی دوباره ناجی بودجه میشوند؟
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران ضمن تشریح ابعاد تعلیق ۶۰ روزه تحریمهای نفتی ایران از چشمانداز صادرات نفت و پتروشیمی، زمان مورد نیاز برای بازگشت اقتصاد به شرایط پیش از جنگ، اثر این تحول بر بازار ارز و امکان جبران کسری بودجه از محل افزایش درآمدهای نفتی سخن گفت.

