سعید دقیقی از آخرین بازی سال محروم شد
به گزارش “ورزش سه”، خیبر خرمآباد در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف گلگهر سیرجان رفت و با یک گل شکست خورد. سعید دقیقی، سرمربی خیبر، که امیدوار بود تیمش سه امتیاز این بازی را کسب کند، در جریان مسابقه به دلیل اعتراض با کارت زرد داور جریمه شد.
این کارت زرد باعث شد دقیقی دو کارته شود و از حضور روی نیمکت تیمش در دیدار پیشرو مقابل چادرملو محروم شود؛ مسابقهای که آخرین بازی خیبر در سال جاری محسوب میشود و از اهمیت زیادی برای تیم خرمآبادی برخوردار است و آنها برای کسب سه امتیاز آن برنامهریزی ویژهای دارند.
حالا دقیقی باید در طول هفته تیمش را به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده کند و دستورات تاکتیکی لازم را به بازیکنانش منتقل کند. با این حال، او در روز مسابقه روی سکو حضور خواهد داشت و نمیتواند در جریان بازی نکات لازم را به تیمش گوشزد کند.
خیبر در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل چادرملو، ممکن است دو پله صعود کند و سال را با جایگاه بهتری در جدول به پایان برساند.
اخبار ورزشی مرتبط:
صنعت سلامت
چرا سود اقتصاد در اختیار شرکتهای بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاههای کوچک
اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاههای کوچک و متوسط به دوش…

