یامال و بونماتی آخرین جایزه سال را هم درو کردند
به گزارش “ورزش سه”، لامینه یامال و آیتانا بونماتی پس از اینکه در سال جاری هم در سطح ورزشی و هم به عنوان یک الگوی برای جوانان خوش درخشیدند، جایزه سال انجمن بازیکنان بارسلونا را دریافت کردند.
در مراسمی با حضور خوان مانوئل آسنسی، پر والنتی مورا، رافائل زوویریا و آنتونیو اولمو، نماینده انجمن، علاوه بر دو برنده جایزه، خوان سولر، مدیر مسئول فوتبال جوانان و ژاوی پویگ، رئیس فوتبال زنان بارسا، نیز حضور داشتند.
چهارمین جایزه برای آیتانا

آیتانا بونماتی یکی از بازیکنان قدیمی بارسلوناست که برای چهارمین بار به این جایزه دست پیدا کرده است.
برنده توپ طلای 2024 که سال گذشته هم به این عنوان رسیده بود، اکنون با انرژی بیشتری به دنبال کسب عنوان قهرمانی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
بونماتی به غیر از فعالیتهای فوتبالی و نقشی که در رختکن تیمش دارد، در خارج از مستطیل سبز هم فعالیتهای خیرخواهانه زیادی انجام میدهد و از این نظر محبوبیت زیادی دارد.
اخبار ورزشی مرتبط:
صنعت سلامت

در جنگ کمبود کالا نداشتیم | کاهش قدرت خرید مردم، مهمترین چالش پیش روی اصناف
وزیر صمت، رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق ایران در مراسم روز ملی اصناف، از نقش تعیینکننده شبکه صنفی در مدیریت بازار طی جنگ اخیر سخن گفتند و تأکید کردند که حفظ آرامش بازار، جلوگیری از کمبود کالا و افزایش تابآوری اقتصادی بدون مشارکت اصناف امکانپذیر نبود.


