10 دقیقه آموریم بهتر از دو سال و نیم تن‌هاخ بود!

10 دقیقه آموریم بهتر از دو سال و نیم تن‌هاخ بود!
Rate this post

به گزارش “ورزش سه”، روبن آموریم هفته قبل کارش را در یونایتد شروع کرد و دیروز اولین نشست خبری خود را نیز پشت سر گذاشت. حرف‌های او از نظر بسیاری جالب و منطقی بود و خیلی‌ها را در یونایتد امیدوار کرد.

اوون که سابقه بازی در یونایتد را دارد، در صفحه ایکس خود نوشت: «در سال‌های اخیر، بارها شاهد امیدواری‌های کاذب در منچستریونایتد بوده‌ایم، اما احساس می‌کنم که آموریم می‌تواند مرد درست باشگاه باشد.» 

او ادامه داد: «من از رفتار او خوشم می‌آید. او به نظر مطمئن می‌رسد و در 10 دقیقه منطقی‌تر از دو سال و نیم حضور تن‌هاخ در یونایتد حرف زد. این تغییر یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما او به نظر همان مربی موردنظر است.»

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =