عذرخواهی متهم شماره یک بارسا: اشتباه کردم

عذرخواهی متهم شماره یک بارسا: اشتباه کردم
Rate this post

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لالیگا در ورزشگاه خانگی سلتاویگو مهمان این تیم بود و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲-۲ رضایت دادند که نتیجه خوبی برای شاگردان هانسی فلیک به حساب نمی‌آید و عصبانیت هواداران این تیم را به همراه داشت.

بازیکنان بارسا موفق شده بودند با دو گل از حریف پیش بیفتند و امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی و جبران شکست در بازی هفته سیزدهم برابر رئال سوسیداد بودند اما اخراج کاسادو در دقیقه ۸۲ با دریافت دومین کارت زرد باعث شد که شرایط به صورت کلی برای آنها تغییر کند و اتفاقات متفاوتی رخ دهد.

بارسا پس از خروج این بازیکن از زمین و ۱۰ نفره شدن نتوانست تمرکزش را بار دیگر به دست آورد و دو گل در فاصله دو دقیقه دریافت کرد تا چاره دیگری جز پذیرش نتیجه مساوی در این دیدار نداشته باشد.

کاسادو پس از پایان این بازی درباره اشتباهی که مرتکب شده بود به خبرنگاران گفت: «من دوست دارم از تیم و از هواداران عذرخواهی کنم. هر تصمیمی در یک صدم ثانیه گرفته می‌شود و تصمیمی که من امروز گرفتم مشخصا تصمیم درستی نبود. ما همچنان به تلاش برای آنچه که در پیش داریم ادامه خواهیم داد. زنده باشد بارسلونا.»

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =