کنده: فکر می‌کنم بدون اشتباه من بارسا برنده می‌شد!

کنده: فکر می‌کنم بدون اشتباه من بارسا برنده می‌شد!
Rate this post

به گزارش “ورزش سه”، جذاب‌ترین بازی از روز نخست هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا، با تساوی پرگل سلتاویگو و بارسلونا در بالایدوس با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا شانس کم شدن اختلاف با صدرجدول بار دیگر به شاگردان کارلو آنچلوتی تعارف شود.

یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان بارسلونا در جریان تساوی مقابل سلتاویگو، ژول کنده، مدافع راست بلوگرانا بود که گل اول سلتاویگو روی تعلل عجیب او در دفع توپ و عقب گرد با سمت دروازه خودی با فرصت‌طلبی مهاجم سلتاویگو به ثمر رسید.

2113605

مدافع جوان بارسلونا در گفت‌وگوی کوتاه خود با خبرنگاران بعد از پایان مسابقه، ضمن پذیرفتن اشتباه بزرگ خود گفت: “از اول بازی ضعیف کار کردم و این ناشی از عدم تمرکز من بود. اشتباه بزرگی مرتکب شدم و متاسفانه بهای آن را به سنگین‌ترین شکل ممکن پس دادیم. مطمئنم که بدون اشتباه من امروز برنده می‌شدیم.

متاسفانه مثل همیشه موفق به پرس و یارگیری نفر به نفر با بازیکنان حریف نشدیم و در کنترل کردن بازی ناتوان ظاهر شدیم. باید خیلی زود وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =