آرزوی صلاح: سیتی را ببریم و 11 امتیاز جلو بیفتیم

آرزوی صلاح: سیتی را ببریم و 11 امتیاز جلو بیفتیم
Rate this post

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس مقابل ساوتهمپتون به میدان رفت و در بازی خارج از خانه با نتیجه 3-2 برنده شد.

در این بازی برای لیورپول دومینیک سوبوسلای اولین گل را به ثمر رساند و دو گل دیگر را محمد صلاح وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز دیگر را برای تیم آرنه اشلوت به ارمغان بیاورد.

صلاح پس از بازی به اسکای اسپورت گفت: «آن‌ها خیلی تلاش می‌کردند؛ به‌خصوص بعد از این‌که ما 2-1 عقب افتادیم، خیلی سخت بازی می‌کردند. مهمترین چیز این بود که بازی را ببریم. هر بازی متفاوت است. آن‌ها یک برنامه بازی مشخص داشتند و خیلی خوب بازی کردند. ما توانستیم برگردیم و بازی را ببریم. به نظرم ما هم برنامه بازی خوبی داریم، بازی خود را انجام دادیم و مطمئن بودم که موقعیت‌هایی ایجاد می‌کنیم.»

او درباره صدرنشینی لیورپول گفت: «خیلی خوب است. امیدوارم به همین مسیر ادامه دهیم. ما یک بازی مقابل منچسترسیتی داریم. بنابراین امیدوارم آن را ببریم و 11 امتیاز پیش بیفتیم. منچسترسیتی، منچسترسیتی است. آن‌ها اکنون در شرایط بدی به سر می‌برند؛ اما بازیکنان بزرگی دارند.»

2113868

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =